Kedves Látogató! Felhívjuk figyelmét, hogy weboldalunkon "sütiket" (cookies) használunk a felhasználói élmény javítása érdekében, melyet a böngészésre használt eszközén tárolunk. Tudomásul vettem
Termékek Menü
Ön itt jár: > >

Szállítás

Cégünk arra törekszik, hogy a lehető leggyorsabban, leghatékonyabban és legnagyobb biztonságban juttassa el Hozzád a megrendelt termékeket!

Ezért kérünk vedd figyelembe a következő magyarázatokat!

Segítünk értelmezni a raktár állapotokat, hogy minden kérdőjelet megszüntessünk.

Amikor minden készleten azt látod, hogy Raktáron, akkor biztos lehetsz benne, hogy a termék elérhető.
Amennyiben minden készleten azt látod, hogy Előrendelhető, akkor a termék beszállítására várnod kell. A beszerzés általában 7-14 munkanapon belül történik.

 

A következő kiszállítási opciók közül tudod kiválasztani a számodra legoptimálisabbat:

  • GLS futárszolgálat
    Csomagod a GLS futárszolgálatnak történő átadásától számítva 24 órán belül lesz kiszállítva. Szállítási költség: 1 190 Ft. 20.000 Ft fölötti rendelés esetén INGYENES kiszállítás.
  • Személyes átvétel üzletünkben
    Minden esetben előzetes telefonos visszaigazolás után tudod átvenni a csomagot. Címünk: Játékforrás, 1119 Budapest, Tétényi út 72/b. Személyes átvétel esetén nincs szállítási költség.

Kiszállítás GLS futárszolgálattal

A szállítási költség egységesen minden csomagnál 1 190 Ft.

A szállítási díj Magyarországon belül egységes, függetlenül a megrendelt termékek súlyától, méretétől, vagy mennyiségétől. Minden 20.000 Ft (14.600 Ft + áfa) feletti megrendelés esetén a szállítás INGYENES.

Rendelésed állapotáról folyamatosan e-mailen keresztül értesítünk. A GLS futárszolgálat a csomag feladásától számított 24 órán belül szállítja ki a termékeket.

A csomag útja a csomagszám segítségével interneten is nyomon követhető a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes oldalon.
A csomagszámot ügyfélszolgálatunktól is lekérheted:
(+36 1 371 0012, info@jatekforras.hu)

Webáruházunk e-mail értesítést küld a feladás napján, ezért kérjük, hogy olyan elérhetőséget adj meg, melyet eleve használsz!

A futárnak fizethetsz utánvéttel, amikor a csomagot átadja. Csomagod átvételekor készpénzzel, vagy helyszínen bankkártyával is fizethetsz.
Ha nem szeretnél a helyszínen fizetni, akkor javasoljuk az online bankkártyás fizetést, melyet a megrendelés leadásakor tudsz rögzíteni. Kártyaelfogadó partnerünk az MKB Bank Zrt. és a következő típusokat tudod használni:

fizetés

 

Gyakran ismételt kérdések GLS futárszolgálat esetében

Mikor történik a kiszállítás?
A GLS futárszolgálat minden hétköznap, azaz hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat. Kiszállítás reggelén e-mail és SMS értesítést kapsz benne a csomagszámmal és a kézbesítés időpontjának 3 órás intervallumáról. A megadott információk alapján lehetőséged van megváltoztatni a kiszállítás időpontját és a szállítási címet.

Meg tudok-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 12:53 perc)
Napot természetesen meg tudsz adni, viszont konkrét időpontot nem. A futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. Amennyiben nem tudod megoldani, hogy Te vagy hozzátartozód ebben az időintervallumban átvegye a csomagot, hosszabb (legalább 4-5 órás) időintervallumot feltüntethetsz a Megjegyzés rovatban, melyet a futárnak továbbítunk. Garantálni azonban nem tudjuk, hogy ezt a futár tartani fogja.

Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?
Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden erőfeszítést meg fog tenni, hogy ez megtörténjen! Ha nem vagy otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhív telefonon (nem tudjuk garantálni), vagy a postaládádban, ajtódon hagy egy értesítőt, amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudod venni vele a kapcsolatot, és egy előre egyeztetett időpontban történik majd a kiszállítás.

Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam?
Ha van olyan információ, ami megkönnyíti mind a Te, mind a futár dolgát, akkor ne tartsd magadban! Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengőd, esetleg máshol van a bejárat?
Hova érdemes ezt írnod? Amikor leadod a megrendelésed a webáruházunkban, akkor a vásárlási folyamat közben, a Megjegyzés rovatban, tudsz szöveges instrukciót is megadni. Bármi hasznos, fontos információd van, akkor kérjük, hogy ide írd be.

Fel tud-e hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával?
Minden futár akár napi több száz csomagot is kezelhet, ezért sajnos nincsen módja telefonálni, vagy bármilyen formában előzetesen jelezni érkezését. A tapasztalatunk általában az, hogy kisebb településekre "vaktában" nem indul el a futárszolgálat járműve, ezért itt lehet, hogy előzetesen, saját belátása, vagy a helyi depo instrukciói alapján jelentkezni fog.

 

Személyes átvétel üzletünkben

Személyes átvétel esetén a termékek árán felül nincsen semmilyen extra költség.
A megrendelt terméket akkor tudod átvenni a szaküzletünkben, miután ügyfélszolgálatunk visszaigazolta, hogy össze lett készítve megrendelésed. Ellenkező esetben nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék elérhető, átvehető lesz amikor befáradsz érte.
A személyes átvétel esetén a következő típusú bankkártyákkal is fizethetsz:

fizetés

Címünk:
Játékforrás
1119 Budapest, Tétényi út 72/b.

Telefon: +36 1 371 0012

Nyitvatartás:
Hétfő-Péntek: 14:00 - 20:00
Szombat: 10:00 - 14:00